Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

poniedziałek, 9 marca 2020

HAG Krankenwagen 09.03

SŁOWNICTWO
einkaufen
was? - co?
warum? - dlaczego?
wann? - kiedy?
wo? - gdzie?
Sie

ZDANIA
1 Ja robię zakupy
2 Czy robi Pan zakupy?
3 Co Pani je?
4 Ja jem pomidory (Tomaten)
5 Gdzie państwo gracie?
6 My gramy w Niemczech
7 Czy Pan to pije?
8 Tak, piję to
9 Czy Pani sprząta ten pokój (das Zimmer)
10 Czy Pan ją zna?
11 Tak, znam ją bardzo dobrze
12 Gdzie spędzacie Państwo ten czas?
13 Czy Pani mnie rozumie?
14 Tak, ja rozumiem cię dobrze
15 Co Pan gotuje?
16 Gotuję zupę
17 Czy pan wyprowadza swojego psa?
18 Tak, wyprowadzam go
19 Czy Pani teraz prasuje?
20 Nie, ja teraz nie prasuję
21 Czy Pani odkurza?
22 Tak ja odkurzam
23 Czy Pan wynosi śmieci?
24 Tak, ja wynoszę śmieci




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz