Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT: 

OFERTA NR 1 // LIVE
LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE

1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A"
a) pakiet A4  za>> 50zł << - 4 spotkania 60-minutowe w miesiącu - w poniedziałki od 20:00 do 21:00 na YT
b) pakiet A8+ za >> 100zł << -  8 spotkań 60-minutowych w miesiącu - w poniedziałki i wtorki od 20:00 do 21:00 na YT

1.2) DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH "B"
a) pakiet B4 za >>50zł <<   4 spotkania w miesiącu - w środy od 20:00 do 21:00 na YT
a) pakiet B8+ za >>100zł<<- - 8 spotkań w miesiącu - w środy i czwartki od 20:00 do 21:00 na YT


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

OFERTA NR 2 / APLIKACJA "QUIZLET"
Tworzę lekcje online w aplikacji Quizlet, a następnie udostępniam je moim widzom.
Lekcje pogrupowałem w dwóch grupach tematycznych. Jest to:
1) klasa słownictwa - opłata miesięczna >> 10zł <<
2) klasa gramatyki - opłata miesięczna >>10zł<<
Link do spisu wszystkich moich lekcji w aplikacji:
???????????????????????????????????????????????
Należy się tam:
a) zarejestrować na stronie www.quizlet.com
b) podać mi swoją nazwę uzytkownika, abym mógł lekcje udostępnić


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

OFERTA NR 3 / FACEBOOK
Założyłem zamknietą grupę na Facebook'u. Tam kontaktuję się z widzami, umieszczamy linki, grafikę, filmiki itp. Dwa razy w miesiącu przeprowadzam krótki 30-minutowy live.
opłata miesięczna >>10zł<<
https://www.facebook.com/groups/szymonmarciniak/

===============================================================



----------------------------------------------------------------------------------------

Podaję nr konta:
82-1020-3453-0000-8502-0290-8663
lub PayPal:
szymon.membranophones@gmail.com


12 komentarzy:

  1. Witam,
    proszę o poradę.Uczyłam się kiedyś niemieckiego. Jako dziecko nawet mówiłam w tym języku dlatego że często wyjeżdżałam do Berlina do dziadka gzie spędzałam całe wakacje. Niestety język ten zanikł całkowicie, nigdy nie nauczyłam się do poziomu średniego,dużo sobie przypominam ale praktyki nie mam żadnej.
    Teraz chciałabym zacząć mówić, mieszkam w Szwajcarii i wmi brak znajomości języka, porozumiewam się w angielskim, którego nie lubię. Kocham niemiecki, jego wymowę i kulturę tego kraju. Mam zamiar się tam przeprowadzić.
    Moje pytanie jest takie: Czy i jak Pan radzi mi zacząć powtarzanie języka; jeśli od 0 to czy niemiecki na rozbiegu nie byłby wystarczający dla mnie. Nie wiem co wykupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę napisać mejla, zaproszę na live próbny

      Usuń
    2. Czy jest możliwość uzyskania informacji na maila jak można nauczyć się z Panem języka, bardzo podobają mi się Pana wykłady

      Usuń
    3. witam,
      to link do ofert:
      https://martindesimmons.blogspot.com/2020/04/CenyOfert.html

      to mejl do mnie:
      szymonmarciniak@autograf.pl

      Usuń
  2. Bardzo dobrze słucha się pana wykładów. Powracam i powracam chociaż już całkiem nieżle się posługuję językiem. Gratulacje i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór. Bardzo podoba mi się jak Pan tłumaczy język niemiecki. Chcę zapisać się na osobiste lekcje z Panem na facebooku. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam Arleta Cegłowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      MOJE CZTERY OFERTY W SKRÓCIE:

      1. LIVE (jeden live to 10zł)
      w środy (początkujacy) i we wtorki (średniozaawansowani) o godz. 20:00 organizuję live na kanale YouTube. Wysyłam link do live i już można uczestniczyć
      Moje dotychczasowe live'y:
      https://martindesimmons.blogspot.com/2018/08/live-streaming-programy-na-zywo_20.html

      2.FACEBOOK (miesięcznie 20zł)
      Założyłem zamknietą grupę na Facebook'u, gdzie co tydzień umieszczam zdania do tłumaczenia.
      Ponadto 2 live'y w miesiącu
      https://www.facebook.com/groups/szymonmarciniak/

      3.APLIKACJA "QUIZLET" (miesięcznie 10 lub 20zł)
      Udostępniam lekcje online w aplikacji Quizlet. Należy się tam:
      a) zarejestrować
      b) podać mi swoją nazwę uzytkownika
      www.quizlet.com

      4. LEKCJE INDYWIDUALNE PRZEZ SKYPE - 60 MINUT / 50ZŁ

      Usuń
  4. Witam Panie Szymonie, chciałabym skorzystać z lekcji nauki niemieckiego, za jakieś 2 miesiące mam egzaminy na B2 , a tu kwarantanna , chciałabym dołączyć do grupy na Facebook i QUIZLET,,,IvonaSos,, , NA Fejsie wysłałam już prośbę o przyjęcie do grupy , jako Ivon Sosnovski , proszę o w miarę szybką odpowiedź , pozdrawiam Ivon

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, wysłałam do Pana meila. Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Chciałabym podjąć lekcje na poziomnie A1.2 . Proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, proszę pisac na adres:
      martindesimmons@gmail.com

      Usuń