Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

HAG zur Party | 26.04.2019

Oni mają małego czarnego psa
Oni nie mają żadnego małego czarnego psa
Oni chcą mieć dużego białego psa

Oni idą z jakimś małym czarnym psem
Ona idzie ze swoim małym czarnym psem
On idzie ze swoim dużym białym psem

ja idę ze swoim małym czarnym kotem
czy ty idziesz ze swoim dużym szarym kotem?
My idziemy ze swoim dużym czarnym psem

Ja widziałem tam jakiegoś starego mężczyznę
Ja widziałem tam jakąś starą kobietę

starsza siostra - die grosse Schwester
On idzie do swojej starszej siostry
Ona idzie do swojej starszej siostry
Oni idą do swojej starszej siostry
Oni idziemy do swojej starszej siostry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz