Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

poniedziałek, 9 marca 2020

HAG Herbst 06.03 | czasownmiki regularne + rozdzielnie złożone

CZASOWNIKI REGULARNE
lieben - kochać
frühstücken - jeść śniadanie
wählen - wybrać
küssen - całować
weinen - płakać
lachen - śmiać się
Arbeit wechseln - zmienić pracę
duschen - brać prysznic

ein|kaufen - robić zakupy
an|probieren - przymierzać
ein Zimmer aufräumen [AUFROJMEN ] - sprzątać pokój
ab|holen - odebrać, iść po coś, po kogoś

ZDANIA
1 On mnie kocha
2 On mnie kochał
3 Ja jem śniadanie
4 Ja jadłem śniadanie
5 Co wybierasz?
6 Co wybrałeś?
7 Pocałowałem ją
8 Ona płacze
9 Ona płakała
10 Oni się śmieją
11 Oni się śmiali
12 On zmienia pracę
13 On zmienił pracę
14 Ja biorę prysznić
15 Ja idę wziąć prysznic
16 Oni robią zakupy
17 Oni zrobili zakupy
18 Ja przymierzam tę sukienkę (das Kleid)
19 Ja przymierzyłam tę sukienkę (das Kleid)
20 To dziecko sprząta pokój
21 To dziecko posprzątało pokój
22 Ja odbieram rodziców z dworca (vom Bahnhof)
23 Ja odebrałam rodziców z dworca (vom Bahnhof)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz