Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

środa, 4 marca 2020

HAG Regenbogen 28.02 | Spójniki wieloczłonowe mix

Wprawdzie fotel był drogi, ale całkiem wygodny.
Możesz przyjechać albo pociągiem albo autobusem.
On ani nie pił ani nie jadł.
Z jednej strony chcę tam jechać, z drugiej strony ta podróż dużo kosztuje
Dostałem zarówno śniadanie jak i obiad.

tam była nie tylko moja mama, lecz również jego ojciec
On nie pracował ani w Niemczech, ani w Austrii.
On pracował zarówno w Niemczech, jak i w Austrii.
On pracował nie tylko w Niemczech, lecz również w Austrii.
Oni wprawdzie byli w Austrii, ale bardzo krótko.

Zadzwonimy do ciebie albo jutro, albo w sobotę.
Zadzwonimy do ciebie zarówno jutro, jak i również w sobotę.
Zadzwonimy do ciebie nie tylko jutro, lecz również w sobotę.
Ja nie mówię ani po niemiecku, ani po angielsku.
Wprawdzie mówię po niemiecku, ale bardzo słabo.

Ja mogę mówić albo po polsku, albo po niemiecku.
Ja mówię zarówno po polsku, jak i po niemiecku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz