Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

środa, 4 marca 2020

HAG Herbst 03.03 | czas przeszły Perfekt

SŁOWNICTWO
CZASOWNIKI REGULARNE Z HABEN:
bauen
machen
lernen
spielen
arbeiten
warten
antworten auf (odpowiadać na)
sparen
brauchen
hören
sagen
fragen
tanzen

CZASOWNIKI NIEREGULARNE Z SEIN:
kommen
fahren
gehen

dass
ob

ZDANIA
1 Ja pytam ją, czy przyjdzie o 20:00
2 Ja go zapytałem, co wczoraj robił
3 Jej dziadek zbudował ten dom
4 On grał w piłkę
5 Czy pani uczyła się angielskiego?
6 Oni długo tańczyli
7 On pracował w Austrii i w Niemczech
8 Oni pojechali do Niemiec
9 Ja tego nie słyszałam
10 On oszczędzał wiele lat (viele Jahre)
11 Kiedy przyjechałeś?
12 Ja czekałem tam ponad godzinę
13 Ty nie odpowiedziałeś na moje pytanie
14 Poszliśmy do domu
15 Co powiedziałeś?
16 powiedziałem, że on idzie do domu
17 powiedziałem, że on poszedł do domu
18 Słyszałem, że pracujesz w Niemczech




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz