Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

wtorek, 24 marca 2020

WÄHREND WAEHREND

#WAEHREND
#WÄHREND

Gdy mamy przerwę (eine Pause haben), idziemy palić. (rauchen)
Podczas gdy mój brat pracował nad tym projektem (am Projekt arbeiten), ja czytałem książki (Bücher lesen) i jadłem truskawki. (Erdbeeren essen)
Podczas gdy mamy przerwę semestralną, zawsze jeździmy w góry.
Podczas gdy damy rozmawiały, mężczyżni grali w karty (Karten spielen) i pili wino. (Wein trinken)
Podczas gdy moja siostra ogląda telewizję (fernsehen), ja czytam książkę. (ein Buch lesen)
Podczas gdy dzieci jadły, ich matka rozmawiała przez telefon ze swoją przyjaciółką.(telefonieren mit D)
Poczas gdy uczniowie mają wakacje (Ferien haben), większość (die meisten) rodziców musi niestety (leider) pracować.
Thomas słuchał radia (Radio hören), podczas gdy oni się kąpali (baden).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz