Polecany post

OFERTY DLA MOICH WIDZÓW (live, aplikacje, grupa na FB)

CENY MOICH OFERT:  OFERTA NR 1 // LIVE LEKCJE NA ŻYWO W TRANSMISJI YOUTUBE 1.1) DLA POCZĄTKUJĄCYCH "A" a) pakiet  A4  za &g...

poniedziałek, 17 września 2018

Hausaufgabe "ich habe greifähige Füße" / 17.09.2018


Czy ty chcesz iść do domu?
Willst du nach Hause gehen?

Tak, ja chcę iść do domu.
Ja, ich will nach Hause gehen.

Czy ty chciałeś to zrobić?
Wolltest du das machen?

Nie, ja nie chciałem tego zrobić.
Nein, ich wollte das nicht machen.

Idziecie do domu?
Geht ihr nach Hause?

Tak, idziemy do domu.
Ja, wir gehen nach Hause.

Czy wy chcecie iść do sklepu?
Wollt ihr in den Laden gehen?

Tak, my chcemy iść do sklepu.
Ja, wir wollen in den Laden gehen.

Czy Pan jedzie do sklepu?
Fahren Sie in den Laden?

Tak, jadę do sklepu.
Ja, ich fahre in den Laden.

Idziesz do szkoły?
Gehst du zur Schule?

Tak, idę do szkoły.
Ja, ich gehe zur Schule.

Idziecie do szkoły?
Geht ihr zur Schule?

Tak, my idziemy do szkoły.
Ja, wir gehen zur Schule.

Nie chcesz iść do szkoły?
Willst du nicht zur Schule gehen?

Nie, ja nie chcę iść do szkoły.
Nein, ich will nicht zur Schule gehen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz